lunes, 26 de mayo de 2008

Afectados por el polígono industrial de A Brea

Afectados por el polígono industrial de A Brea se concentran ante el concello.
Nun dia de choiva e dia laborable, 200 veciños concentraronse na casa consistorial, nun apto de aviso os grupos municipais do PSOE e mailo BNG, de que non consentiran, mentiras enganos nin facer o que lles de a gana, mentres poidan evitalo loitaran para que non se ocupe o chan de A Brea, cun parque empresarial.

A postura do pobo de Seixo esta totalmente expresada.

Ahora digo eu. Os 200 que foron son os pais, avos etc... de A Brea, como era un dia laborable faltanvos por mirar os fillos, netos e sobriños que vivimos en Marín, Bueu, Pontevedra.

Porqué señores politicos tamén vamos a estar loitando, e teñano por seguro que as 200 persoas maiores que estiveron na porta do concello teñen fill@s e net@s e sobriñ@s digobolo eu, moitos volo aseguro.



5 comentarios:

Anónimo dijo...

Entrar en estre enlace,

http://www.delmorrazo.com/denuncias/verDenuncia.php?id=2673

PARA MURADAS politico=corrupto Marinense.

Escoitarono falar de que os veciños no caso do poligono son os que menos importa POIS DI QUE SON OS MAIS FACILES DE MANIPULAR.

MANDA HUEVOS.

Anónimo dijo...

A ESTOS SE LES HABLA CADA 4 AÑOS.

Anónimo dijo...

La portavoz popular, María Ramallo, afirmó que su partido defiende claramente el emplazamiento del Pituco para la instalación de empresas y pequeñas industrias, y el de Pastoriza, en el límite con el concello de Moaña, como una zona logística y estratégica donde se puedan asentar empresas e industrias de más envergadura

El PP aseguró no entender la postura del bipartito, que apuesta por un parque empresarial en A Brea, «un lugar que el PSOE inicialmente no apoyó y que está provocando una gran contestación social en la parroquia de Seixo».

Concluidas las reuniones de la comisión, el PP expresó su deseo de que se proceda a contestar las alegaciones de los vecinos para exponer al público el nuevo documento del plan de urbanismo, ya que el informe de sostenibilidad ambiental y la adaptación al informe de la Xunta hicieron que experimentara cambios sustanciales.

A Brea dijo...

DOULLE AS GRACIAS O PARTIPO POPULAR POR DEFENDER OS VECIÑOS.

Polo visto hoxe en dia tanto os partidos sociais como nacionalistas estan por tocar os huevos dos que menos temos.

Pero nos tamen falaremos
Cada 4 anos falase.

Anónimo dijo...

Aviso:
O sábado día 7, ás 8 da tarde, na casa da Cultura de Seixo, imos ter unha reunión para falar das movilizacións contra o parque Industrial, Empresarial, ou como carallo queiran chamarlle.

Falaremos de que o día 13, queremos facer a segunda concentración diante do Concello ás 8 da tarde e gustaríanos que acudise todo o mundo e parte do estranxeiro.
saudiños